drömmer mig bort till kirovsk

Här kommer en uppdatering från en myyycket trött mig..Var galet nära att jag struntade i föreläsningen imorse, men en halvtimma innan bussen gick masade jag mig upp och gick till skolan med gårdagens smink... Jag är stollt.

Gårdagen va grymt kul och den har satt sina spår. Emma blev utkastad från soppan för andra gången haha, men vi skulle ändå precis gå vidare till Plaza där de va en survakt o vi knappt kom in.. Men Emma charmade så de fungerade allt tillslut sån tur var. Skrattade så ja dog hela kvällen av interna skånejohanskämt, De bejter ente på maaj! hahaha... Helt plötsligt när ja och Clément stod ute så kom alla ut och de stängde visst, tänk så fort tiden går när man har roligt. Blev iallafall en taxiresa till campingen som låg mycket längre bort än ja ville minnas och de är så typiskt mig och Emma o inte tänka innan vi agerar, hahaha hade Carro vart med hade vi aldrig åkt. Vilket nog hade varit bra för sedan blev det till att prommenera in till stan i snörusket. Väl vid stan haffade jag en bulle och somnade väl vid 5snåret hur skönt som helst!


Ikväll vet ja inte vad som händer, verkar hända hur mcket som helst men jag kommer nog bara vilja sova, måste save some money och vara uppvilad inför imorn! Men party with our international friends låter ju rätt lockande, Buz hos Carina också, OC hos Emma med och nu fick ja precis ett sms från Malin om fest, haha varför just idaaag?! Aja de märks va de blir sen iallafall.

Just nu ligger ja o kollar på Rising där dom besöker Kirovsk och drömmer mig bort till Rysslnad och skidåkning.. Verkar vara himla dyrt o äta o så dock, 10kr för en måltid inklusive dryck hö hö..

Men nu somnar ja gott folk hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0