helt slut

Första advent idag alltså, hjälp va snabbt tiden har gått! Har snart bott här uppe i 4 månader, helt sjukt, känns som de va förra veckan vi nollades!

Denna härliga advent har ja spenderat i Vemdalen med Josefine, Emma, Olle och Fredrik. Denna trip spikades runt 11 snåret igår efter ett x antal av världens snuskiga hemmakryddade snaps så ska ja vara helt seriös så trodde ja inte att den skulle bli av. Men vid 8 imorse, efter att ha funderat på om jag var levande eller död så knallade jag ner och blev upplockad och så for vi de ca 13 milen mot snön. Sov hela vägen o de va så skönt! Backarna var väl sådär bra, lite isigare än sist tillomed, men de va riktigt roligt! Skönt o komma bort lite och framförallt, skönt att faktiskt göra något en söndag som denna.

Gårdagen började hur bra som helst, gott julbord, härlig stämning och människor! Verkligen toppen. Sen gick nåt tydligen snett och folk missuppfattade hit och dit, jag vill bara gå ut och ha kul, orkar inte mes skitsnack o annan skit.. Men gjort är gjort och de va jävligt synd att de blev som de blev. När Marité som de för övrigt va skitskön 90-talsmusik på stängde trodde jag att jag skulle få lifta med taxi hem.. Men ack så jag bedrog mig så de blev givetvis Subway och skit som vanligt och tillslut slutade allting med att jag fick knalla hela vägen hem till ön med en rysk snubbe! haha.. Ja de blev verkligen en otippad kväll på både gott och ont.

Bjuder på bilder när jag orkat hämta kameran, tror ja va rätt flitig med kameran faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0