eldorados biffnudlar är fina dom

Idag är en mycket bättre dag än igår, I am happy! 

Har precis käkat ett paket nudlar, Eldorados med biffsmak. De är väldigt viktigt de där med vilket märke de är, vissa nudlar är superäckliga ju.. Men ja minns min absoluta favorit som nudelamanda och kryddmalin brukade göra, haha, biff och paprika var de men den finns inte längre...

Dagen började med ett besök på gymmet med Elinor. Måste bara flika in då hur mycket jag irriterar mig på folk som har TOFFLOR på sig på gymmet, seriöst tofflor?! Okej dom som bara har strumpor, men där går gräsen va... Efter en dusch satte jag mig på bussen ut mot Lillänge där Emma och Carro hoppade på bussen och vi åkte ner till Willys. Där inhandlade vi tacosgrejer för ikväll blir de tacos och sing star hos Caroliiiine. Skönt att för en gångs skull slippa lämna ön! Men innan ja ska dit ska ja hinna baka muffins som ja ska ta med, men ja är så trött nu så ja vet inte om ja orkar.. Plus att ja inte har några ägg hemma.. Och inget margarin.. Aja får se hur ja gör! Hej hopp


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dom där nudlarna! haha

2009-11-07 @ 15:58:26
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0