en grå onsdag

Åh, dumma dumma jag.. Har sovit en timma nu vilket kommer innebära att ja aldrig kommer att somna sen.. Började kolla på en film men den va inge bra, ja kollar alltid bara på halva filmer för att ja inte kan koncentrera mig igenom en hel om den inte är tillräckligt bra. Har tänt ljus och köpte till och med choklad för att mysa till de litegrand denna annars riktigt gråa dag. Men jag kan inte komma till ro.. Fick inte reda på tentan idag och det tar knäcken på mig att gå o vänta! Vad vi däremot fick reda på var att tentan vi skulle ha på nu på tisdag blir en hemtenta istället och de känns verkligen inge bra för min del. Har liksom inte ens boken. Jaja nu är min helg räddad iallafall, får den imorn o ska va klara på tisdag.



Dagen har annars som sagt vart rätt grå, har inte hänt mycket sen ja kom hem.. Jag, Malin och Elinor planerade 3rätersmiddag på fredag, kommer nog bli nice :)

För övrigt så är mitt knä totalpaj sen igår! Kan knappt gå, inte utan att de painar järnet iallafall och de känns verkligen inte kul. Hoppas de går över med omedelbar verkan annars dör ja! De va väl de jag hade på hjärtat idag. Ska väl fortsätta se den dåliga filmen eller så kollar ja på en annan, fick massa av Elinor innan men ingen verkar så askalas. Får se. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0