firar med god lunch

Åt precis upp en uuutsökt lunch! Var ju tvungen att fira med lite lyxmat och det enda man behöver är:

Lax
Rucolasallad
Matlagningsgrädde
Citronpeppar
Salt
Pasta






Jag är förbannad över tentan, men struntar i de nu eftersom de ändå inte går att göra något åt det. Anledningen till att jag, och många andra också för den delen skulle jag tro är förbannade är för att 12 poäng av den 50 poängiga tentan handlade om en extrem meningslös grej som ingen har pluggat in för man för allt i världen inte trodde de skulle komma med! Visst, så ska man väl aldrig göra för de är ju alltid de dumma som kommer med, men nu är så gjort och hade de inte vart för de hade jag kanske klarat tentan men nu är jag ytterst tveksam.. Ett Fx kanske, vilket betyder att man bara behöver komplitera..

Ja ja nog om de, nu är ja ledig i 4 dagar och man behöver inte ägna en tanke åt plugg! Great! Men vad ska man hitta på då mån tro? :p städa ska jag göra iallafall sen har ja ingen aning... Ska väl ut imorn och på snömässa,där man köper liftkorten. Sen ville ju jag och Emma åka till Funäsdalen i helgen, men så verkar de icke bli.. :( Vill inte ut iallafall, men de förvånar mig inte om de blir så ändå.. Ja de märks, är ju bara onsdag än! Hej hopp


Kommentarer
Postat av: anna

du kan åka hem ! :D

2009-11-04 @ 19:19:06
URL: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0