fishville

Skulle gå in och skörda på min farm nyss och såg då att de fanns nåt som hette Fishville också, ett asgarv bröts ut inom mig och jag var ju givetvis tvungen att dela detta, för mig, nya fenomen med Emma och slängde iväg ett sms.

Jag: Fishville! hahahahaha
Gerd: Haha har du börjat spela de nu eller? (H)
Jag: Vadå spelar du de? :O ja har inte sett att de fanns innan! hahah
Gerd: Ne men becka spelar det och tjatar om det hela tiden :p hahaha, men du är ju lite efter också (H)
Jag: Ja dina växter har ju gått o dött dom, dåliga bonde! Hö hö ja är väl de..
Gerd: Jaa jag vet :( men jag har verkligen inte orkat skörda, vet inte vad det är med mig, jag måste vara sjuk eller något :O
Jag: Du har nog gått in i en höbal helt enkelt tror ja.. Usch, ja hoppades att de inte skulle hända dig :(
Gerd: Hahahaha, jo gått in i en höbal har jag nog gjort, inte kul inte :(
Jag: Du får nog söka upp hjälp innan hela farmen dör ut!
Gerd: Aa ska fan göra de :O finns det någon speciell farmvilleläkare?
Jag: Aa dom har en här i Östersund, men ja vet inte hur de är hemma :S annars kan diggi säkert hjälpa, han är ju legend :)
Gerd: Aa just de fan, de glömde jag bort att han ju är legend! Får ta o be honom att hela mig när jag kommer hem! (H)

Hahaha jaa mina vänner.. De är inte de att man frågar hur de är o så när vi väl hörs utan konversationerna brukar se ut ungefär så här =)


Kommentarer
Postat av: Emma

haha hur går det med dina fiskar nu då? :D

2009-11-11 @ 22:03:23
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0