fredagmys som alla så fint säger..

Ja, jag lever. Dumt nog har jag gjort samma gamla miss att sova i nån timma nu på kvällen så ja kommer antagligen få svårt att sova nu.. Skulle mysa till de med grönsaksdipp, godis och OC, men när allt var uppkäkat och bara 1 och ett halv avsnitt sets så somnade jag. Jag är inge bra på fredagsmys.

Idag har annars inte hänt mycket, ja och Elinor knallade till Ica och inhandlade onyttigheter och sedan åkte ja in till stan och hämtade OC hos Emma. De är vad som har hänt. Men gårdagen var iallafall mycket rolig! Blev en bunt med tjejer hemma hos Petra innan vi pinnade ner mot Plaza. På Plaza var det riktigt kul och jag minns mig inte sitta en sekund utan vi dansade oss blöta på dansgolvet hela kvällen. Fresch! När de stängt blev det givetvis Subway där vi hängde i en timma ungefär häftiga som vi är...



Lilla söta Elliot som ja lekte med hela kvällen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0