hektisk torsdag

yo mama! Har inte vart hemma på hela dagen typ.. Åkte in o skrev på kontraktet till lägenheten på förmiddagen, aen blev det stan med Emma och Carro, jag köte 2 t-shirts för 80kr. Klipp. Sen åt vi kinabuffé och knallade efter det upp till skolan. Emma och Carro har omtenta på lördag så jag hjälpte dom att plugga, jag var den som alla andra jämt fått stå ut att vara åt mig haha. Känndes alldeles overkligt att de va jag som satt där och försökte printa in information i deras små hjärnor ;) De kunde man ju inte tro att de skulle ske...

Hämtade ut mitt pass också och ja har aldrig sett nåt fulare i mitt liv.. hahaaha.. Imorn måste jag o Emma fixa passbild till visumet också, hoppas de blir bättre! Nu har jag precis gjort mig klar för ännu en night out.. Lovade både mig själv och en klok vän att jag skulle hålla mig hemma torsdagarna innan jul, gick sådär som med allt annat. Men de blir nog kul! Hoppas ni får en kul kväll! Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0