hur kan de vara så svårt??

Helt SJUKT vad de kan hända grejer på en torsdagsnatt! Vet liksom inte i vilket hörn ja ska börja. Men i stora drag då. Vi åkte in till stan vid halv 7, gick till Plaza och köpte liftkorten! Den här vintern kommer bli kanoooon! Sedan bar det av till Carina där vi spelade Buzz och de va riktigt kul faktiskt även om jag var väldigt dålig.. hehe.. Sen spelade Carro och Emma GH och då väcktes gamla minnen från Kristinehamn, när vi var hos Louise för hundra år sedan o spelade de och Rickard och Martin(?) psykade oss andra med blånils och diverse andra komentarer. De är när såna där minnen kommer upp som man längtar så galet hem, för man sitter typ o skrattar i sitt eget huvud eftersom ingen fattar nåt..


Iallafall, senare gick vi iväg till Oscar's en sväng och chillade lite med härliga klasskamrater och sedan vidare till Plaza där snömässan var bortblåst och dansgolven laddade! Hade riktigt kul där inne, på vägen dit var de väl mindre kul, ramlade typ 3 gånger för de va så förbaskat halt! Och de va inga små vurpor vi snackar här utan verkligen bananskalsvurpor hahaha.. Blåmärkena börjar träda fram...

Kom på mig själv förut hur liknande var eviga torsdag har börjat se ut, för gissa vart vi gick när de stängde? Joooo, trumvirvel... Subway! Och sedan blev de efterfest hos Robin, skräll på den med. Och som alltid, några somnade medans vi andra satt och valde musik som skulle spelas. Men ja gillar de! :)

Halv 5 hämtade taxin upp mig och Carro och när jag kom hem kom samtidigt Ludde hem som knallat de ca 4 kilometrarna från Robin typ 2 timmar innan, haha fick inte riktigt fram vad han hade pysslat med men synd tyckte jag om honom iallafall..haha.. När jag kom hem blev de givetvis nattmacka och sedan ett lång samtal som skulle vart givande men som bara blev mer ogivande än någon kan ana... Klockan hann iallafall bli 7 så jag har inte sovit många timmar eftersom ja inte kan sova så här på förmiddagen! Kommer kolapsa snart... Men ikväll blire förhoppningsvis Singstar här, om ja orkar dvs... Idag ska ja inte göra ett skit annars!

Alla detaljer och hemligheter håller jag givetvis för mig själv hoppas jag ni begriper =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0