IAM GOING TO RUSSIA!!

Jag har bestämt mig! De blir RUSSIA i februari!!! :D Kirovsk närmare bestämt!!! Kommer bli så ballt och jag är så glaaaad :D längtar som en galning redan! Träffade en rysk för några veckor sedan, får leta upp honom och be om lite språklektioner kanske.. Ne men Ryssland var väl ändå det sista landet i världen jag trodde jag skulle besöka i mitt liv, grått o jävligt. Men nu ska de bara bli crazy!



Ska strax hoppa in i duschen. Är svettig och äcklig efter ett pass på gymmet. Alltid lika spännande o se va de är för människor där, idag kom de in världens superblonderade, solariesolade tjejen i typ 13årsåldern med hennes två minismå kompisar som stod och spanade in de minst 7 år äldre killarna än dom. Jag dog inombords...

Föreläsningen idag gick segt.. Fick som vanligt en hel regnskog med papper från Lars och han hamnade i massa annat snack eftersom en viss klasskamrat stället världens mest korkade frågor jämt.. Bestämde även helt säkert att de blir Vemdalen med Emma och Petra på lördag, inviga skidorna för säsongen!! :D :D 

Imorn är vi lediga och jag ska åka till Maxi och storhandla, ska handla för över 500kr för då får ja 100kr rabatt! Kommer antagligen få bekymmer med att bära hem allt sen, får ta med mig bärhjälp kanske.. Men just de, duschen! Hej hopp


Kommentarer
Postat av: chatrine

Låter som du har det hur bra som helst där uppe! Ryssland låter riktigt bra ;D

2009-11-09 @ 22:59:44
URL: http://chatriine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fasen vad roligt Malin!!!!!

2009-11-10 @ 12:00:10
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Udda med Ryssland, men det lär ju bli en jäkligt grym upplevelse :D

2009-11-11 @ 03:49:28
URL: http://fraayda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0