inga tårar räcker till.

Nu har jag stängt igen mina böcker för idag, tänt massa ljus, slagit på fin musik och bäddat ner mig i sängen. It is cooosy :)

Denna stämningsfulla musik får mig att tänka på när jag och Emma hade "UFmöte" och låg i sängen och lyssnade på valsång.. hahaha.. Nog för att jag har träffat helt fantastiska människor sedan jag flyttade så kan jag verkligen inte se mig själv med någon av dom ligga och lyssna på valmusik och ringa någon som är i rummet brevid för att få lite scones serverade. Skulle jag kunna få be att spola tillbaks tiden för några dagar?



Är det föresten normalt att känna att man nästan skulle behöva en riktig motgång i livet snart? Allt är för bra just nu och har varit de alldeles för länge så de känns som jag inte ens är värd de.. Vill hellre att det går dåligt för mig än att dom som betyder mest ska råka lilla...

Kommentarer
Postat av: anna

inte ska du känna så. var glad istället! :)

2009-11-03 @ 09:35:46
URL: http://tolovelife.blogg.se/
Postat av: Emma

haha det här inlägget gav mig dagens skratt! Vi måste ha haft de mest effektiva UF-mötena i hela världen! Surprise Me Uf is the shit!

2009-11-03 @ 15:16:54
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0