jag älskar nybäddade lakan

Gokväll! Precis hemkommen från basketträningen som inte var riktigt lika kul idag som sist, o inte lika jobbigt heller. Men jag var extremt trött och otaggad också så de kan bero på de. Blir nya tag next time, lite tråkigt o gå igenom basketgrunder när man spelat i 5 år dock, men att de kan ju vara bra kanske.

Fick skjuts av Hanna hem så jag slapp vänta 45 minuter på bussen som sist.. På vägen hem fick ja sms från Elinor där hon fråga om hon fick låna 2 mackor haha, har sagt de förut o ja säger de igen, ja kommer sakna att bo i korridor!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå o lägga mig i min säng med nybäddade lakan, mys pys! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0