jag är nu ägare av 2 lägenheter

I AM SO HAPPY :D Ja har fått en lägenhet inne i stan! 200m till skolan och ännu närmare till centrum och den är hela 32 kvadratmeter, kan knappt bli bättre!

Nu slipper ja att åka snuskbuss varje dag och slipper att lägga flera hundra på taxi så fort man ska hem på natten! Vore de inte för detta så gillar jag Frösön jättemycket, de är jättefint och jag trivs verkligen med mina grannar, som ja för övrigt verkligen kommer att sakna, hur ska ja kunna bo själv?! Men jag har tröttnat lite på de skitiga köket, folk som grisar ner och att balansera med maten genom 3 dörrar så en egen kokvrå ska bli toppen! Åååh vad jag är glad! Flytten blir inte förens januari/februari så jag har ett tag kvar att förbereda mig på också hehe. Jobbigt värre o packa ner o upp allt igen, men de är de värt för här tänker ja inte bo i 3 år vilket fall som helst =)

Idag har jag förutom att varit alldeles upprymd över detta varit i skolan från 10 till 16. Först föreläsning o sedan studerade vi, mest studerade vi alla människor dock, men lite fick vi gjort hehe.. Tror ni föresten inte att jag glömde min matlåda hemma förut så jag fick ju köpa en macka iallafall.. Men de va skönt o ha mat lagad när ja kom hem. Nu ska ja läsa 17 sidor med papper som ja ska ha läst tills innan Paradise hotel börjar.

Kommentarer
Postat av: Anna

ååh! FAn va kul! :D Det är ju perfekt ju! ;P nu MÅSTE vi verkligen komma upp och hälsa på!

2009-11-17 @ 09:24:56
URL: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0