kattligt sällskap

Jag har jättetråkigt! Vet inte vad ja ska göra, har energi för en gångs skull, men kommer verkligen inte på nåt roligt att göra.. Vill laga mat men eftersom att jag tydligen har en ovän i korridoren som var där nyss så kan ja inte.. Haha, han är tydligen sur på mig har ja fått reda på så nu är ja sur på honom för att de är en så fjantig sak o va sur för och för han inte säger de till mig utan isället säger de till dom andra.. Haha jaa går vi i lekis eller..

Nog om de, snart kommer Julia hit, mjau mjau va kul vi ska ha ja o lilla katten :D kommer antaglien inte kunna sova på 4 nätter nu och min lägenhet kommer vara täckt av hår, men ja slipper vara ensam iallafall.



Längtar till lördag och Vemdalen :D :D :D

Kommentarer
Postat av: smile:)

du passar att gå i lekis

2009-11-12 @ 08:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0