lyckorus

Okej, jag var underbart glad när ja fick en lägenhet i stan. Nu när ja har vart o kollat på den kan jag inte ens beskriva hur otroligt lycklig jag är!! Jag svävade verkligen på moln innan!!! Gör de än, men inte riktigt lika mycket kanske ;D Ni anar inte hur fin den var, jättehögt i tak, höga fina fönster, lite så där exakt lagomt old ja allt var perfekt! Och bättre läge kan man inte få. TACK GUD, äntligen visar du tecken på att du är med mig! Emma & Carro var med o dom är så avundsjuka att de nästan vill säga upp bekantskapen haha.. Kommer bli 2 långa månader innan flytten de är ett som är säkert..

För att göra mig ännu lyckligare var ja iväg och spelade basket också ju, och de va svinkul! Va för en gångs skull inte sämst eftersom vissa inte ens kunde dribbla haha så de va kul. Dom ska kanske fixa ett campuslag så jag ska absolut vara med, för jävlar i havet va min kondition blivit SÄMST!! Men de ska de bli ändring på nu.

ÅÅHHH ja är så gla tralalala.. Trots huvudvärk och en svettig kropp... :p Så en dusch och lite sömn innan föreläsningen vid 10.15 imorn får de bli nu. gonatt, hoppas er dag varit lika underbart bra som min

Kommentarer
Postat av: Louise

Gud vad roligt Malin, grattis! Mer plats då när vi kommer och våldgästar dig? ;)

2009-11-18 @ 07:26:38
URL: http://loaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Fan va kul!! :D jag är så jääbla avundsjuk! JAG VILL MÄ ha en lägenhet! Snyft! A men jag ska snacika ihop mig med dom andra så kommer vi som sagt och våldgästar! ;P

2009-11-18 @ 10:36:17
URL: http://tolovelife.blogg.se/
Postat av: Anna

Fan va kul!! :D jag är så jääbla avundsjuk! JAG VILL MÄ ha en lägenhet! Snyft! A men jag ska snacika ihop mig med dom andra så kommer vi som sagt och våldgästar! ;P

2009-11-18 @ 10:36:31
URL: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0