måndag, dan före dan före doppardan

Hola amigos! Ska absolut börja plugga i skolan i fortsättningen, fick massor gjort under de 2 timmar jag var där! Men hur mycket jag än läser får jag inte riktigt grepp om de.. Men de löser sig allt! Sen jag kom hem har jag käkat bacon och mos, pluggat och sprungit upp och ner i tvättstugan. Yeah, kul dag. Antagligen därför jag känner så starkt behov av att blogga trots att ja inte har ett skit att skriva.


sitter och lyssnar på din låt dag in och dag ut, men inget blir väl bättre för de..


Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha, diggi var fan det roligaste jag hört idag! men det var en riktigt bra idé det du, ska höra med kexet om han går med på det! :D

2009-11-02 @ 18:42:40
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0