myslördag

God morgon! Känns ytterst skönt att vara pigg och utvilad denna söndag så man kan få lite nytta gjord kanske. Okej ska ja vara helt ärlig har jag sovit skitdåligt och känner mig inte pigg för 5 öre men de är ju bättre än va de brukar iallafall..

Gårdagen vart kanonkul!Supergott med tacos och kul att sjunga lite singstar, de va längesen! Och nu är jag sugen på att köpa ett nytt spel, men de har ja inte råd med tyvärr.. Sportstech hade försenad halloweenfest i lokalen på bottenvåningen så helt pöltsligt stod Iprenmannen och en gul superman utanför fönstret haha de va kul.. Vid 10kom Petra, Tina och Carina och vi snackade lite Ryssland. Jag blir mer och mer sugen verkligen!! Kommer ångra mig som en gris annars när de andra åker iväg!

Så mysigt hade vi gjort de =)



Jag lekte med mina blivande rumskamrat för nästa vecka medans de andra sjöng!

I Carros hus bor personen med definitivt längst och konstigast efternamn i världen.. haha. Aghaseyedabolghasem.  Han hette seriöst så! Hahah, hade inte klockan vart så mycket när vi gick hem hade jag plingat på o frågat hur man utalar de, skulle va spännande o höra..

Men nu ska ja ta vara på min sista lediga dag innan nya kursen! Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0