nu är snön åter här

Hallå mina vänner! Här sitter jag och pumpar julmusik ur datorns fjantigt dåliga högtalre. Julspiriten har verkligen infunnit sig i mig, har till och med köpt 2 julklappar idag! Känns skönt o slippa tänka så mycket på de sen när alla andra också gör de. De bästa är att pappas julklapp är fixad, brukar vanligtvis vara den som är svårast!

Åkte in till stan för att handla upp mina 300 kr presentkort från gratisbio, men jag kunde inte bestämma mig för vad jag skulle köpa för dom så jag köpte bara 2 par strumpbyxor för 60kr.. Sen var jag även på loppisen och köpte 4 glöggmuggar och en fin julljus grej. Nu har jag och Elinor precis tagit en prommis till Ica i Valla och inhandlat glögg och pepparkaksdeg, för imorn blire adventsmys i korridoren! =)

Kvällen ser ut som så att jag och Carro ska till Emma och göra oss vid, sen ska vi till Carina en snabbis innan vi går ner till ABClokalen där det serveras julbord till alla turare och sist ska vi vidare till Preeskiweekfesten på Marité som har 90-talstema! Låter väldans kul enligt mig iallafall. Hoppas ni får en trevlig lördag

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, jag läste julspriten har verkligen infunnit sig i mig höhöhöhö, lite småkul sådär :D

2009-11-28 @ 18:22:44
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0