nu fåe de gå som de går

Verkligen dumt av mig att sova i en timma så här på dagen när jag ska upp tidigt imorn och inte kommer somna ikväll.. Men av någon anledningen kunde jag inte hålla mig vaken en sekund till!

Dagen har spenderats i skolan, från 11 till 4 ungefär.. De 2 första timmarna fick jag nog in en del i skallen, Hanna ställde massa bra frågor och vi diskuterade svaren. Sen blev de lunch och efter de satt vi i kaffeterian och då slant bara tankarna iväg dessvärre. Och nu orkar jag inte mer, vill helst inte tänka på tentan så här precis innan, därför passar de mig utmärkt att den är kl 8 så den blir överstökad!

Ska nog tvinga iväg mig till gymmet nu så ja slipper tänka, men de är så kallt ute.. Okej dålig bortförklaring men de är faktiskt kallt... Nu har jag även bestämt mig för att köpa ett säsongskort, blir ungefär 4000kr men då gäller de både Vemdalen och Åre + Duved, Björnen, Björnrike och Klövsjö. Bra deal eftersom ja redan har Åre inplanerat 2 nätter över lucia och kortvecka i Vemdalen vecka 4, sen lär de ju bli massa massa mer :D

Nej men sedär nu knackade Blessed på och sa att hon bjuder på kladdkaka om en timma, ja äter ju egentligen inte sånt där nu mera, men de kommer ja skita i för imorn är de faktiskt tenta ju! ;D

haha baconseason ANGUS på burger king..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0