nu har vi också snö! För några timmar kanske...

Ja avskyr att vakna av att vara kissnödig.. De här är ju alldeles för tidigt för att vara upe en ledig dag... Men jag upptäckte att de var vitt ute när jag kollade ut genom fönstret så nu kan jag inte somna om för de är så kul :D Tog lite längre tid innan de nådde Norrland, men de är väl så de är antar jag.


Igårkväll var jag bara hemma och tog de superlungt, läste lite och tände ljus. De va jätteskönt och jag hade verkligen ingen lust att göra någonting annat. Och idag ska jag in till stan och leta efter något att köpa till min farmor som fyller 90år på måndag! Men ja har iiingen aning om vad ja ska köpa.. Förutom ett kort. Aja nåt hittar ja nog..


Kommentarer
Postat av: Anonym

höhöheehehuuuwuwwuuuv

2009-11-05 @ 13:09:15
Postat av: Maud

Det har snöat här hela dagen :D hihi

2009-11-05 @ 15:19:55
URL: http://somaelfa.blogg.se/
Postat av: Natalie

Lyckost du är som är ledig! ;/ Jag vill också haha.

2009-11-05 @ 15:41:51
URL: http://bipartite.blogg.se/
Postat av: Anna

ja vafan! Ja vill ju ha hem dig igen ;)

2009-11-05 @ 21:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0