pizza och skitsnack

Varför utsätter man sig gång efter gång för detta, varför går man inte bara hem i tid och sover sina 8 timmar för.. Ja är kalastrött men ska försöka hålla mig vaken liiite till. Dagen har väl varit en riktigt skitdag egentligen, en riktig söndag, kom på förut att fredag är nya söndag.. Regnigt, slaskigt, blåsigt och jävligt har det varit, bara för att riktigt bevisa att de är lite skit nu. Men som ett ljus i mörkret åkte jag och Carro in till stan förut och spenderade eftermiddagen med pizza och behövligt skitsnack hemma hos Emma! Very niiice.

Innan ja åkte snackade jag med en charmigt störd kompis vid namn Madeleine. Hahaha.. Hon gjorde min dag, både känslomässigt och humormässigt, de skulle behövas fler Mauds i de här landet! Och en här i Östersund gärna.

Men nu orkar ja inte mer! Gonatt, ha en roligare fredagskväll än jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0