pokerface

Snacka om att mitt humör svänger nu för tiden.. Ena stunden händer de sjukt bra grejer medans allt bara ramlar ihop nästa sekund... Jag hade ännu en kul kväll ute igår, men jag börjar verkligen ledsna. Tänk att de bara gått 3 månader och jag har redan tröttnat på stan, fast de är inte så att de är staden ja är less på, de är bara att allt blir så lika hela tiden. Behöver nytt nu! Om inte minst för att gå vidare... Bläää, jag får helt enkelt byta umgängeskrets till nästa gång ja ska ut!

Basketen igår var iallafall skitkul! Vi vart 7 st och körde street o de va verkligen svinkul, hade glömt bort hur kul de var med basket! Mitt finger som jag alltid lyckas skada när jag spelar är förövrigt blått, men när man spelar med killar kan man inte visa sina smärtor så jag höll ut!

Hemgången idag blev för övrigt riktigt sen, vi väntade tills första bussen gick så vid halv 7 klampade ja väl in här o kolapsade i sängen, men de gick inte o sova mera, tror inte ja har sovit över huvud taget, bara tänkt och tänkt och tänkt.. Kommer bli en extremt seg dag med andra ord.. Vill äta frukost men orkar inte klä mig o tvätta bort sminket... Nackdelen med att bo i korridor.


happy on the outside, a fucking mess inside..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0