popcornfrilla

Fy vilken natt! Somnade antagligen väldigt snart efter att jag lagt huvudet på kudden, men mitt i allting så vaknade jag och hade extremt ont i hela överdelen av kroppen, typ inne i kroppen liksom, jättekonstigt. Ja visste inte vart ja skulle ta vägen så illa var de, tog en värktablett och la mig sedan på golvet, de hjälpte inte så jag la mig i sängen och tillslut gav de väl sig så jag somnade men då drömde ja massa istället... Halsen har jag ont i också, stackars mig.

Middagen igår vart iallafall kanongod och de var ytterst trevligt. De bjöds på många asgarv när Niklas härmade en av våra andra kära grannar och tanter med popcornfrilla hahaha... Ja jag kommer minsann sakna dom..

Men nu jädrar måste jag börja med hemtentan! Ska jobbas hårt med den idag och beroende på hur långt ja hinner får jag väl se om jag besöker husfesten i huset brevid ikväll, men ja tror inte ja vill de faktiskt! Märks. Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0