skittenta...

Hej. De går åt helvete med min hemtenta. 

Shaw och Williams diskuterar hur massturismens konsumtions- och produktionsmönster går över i den post-fordistiska fasen och att vi idag ser en ”McDonaldization” beträffande den turistiska konsumtionen. Förklara och diskutera vad dessa förändringar innebär och kan komma att innebära ur turistnäringens synvinkel. Nån som kan tala om de för mig? Nån?

Ja ja de är bara att hålla ut. Imorn ska ja träffa Maria, Lotta och Petra iallafall se om dom förhoppningsvis har kommit fram till lite mer svar än jag så vi kan hjälpas åt lite..

Bestämde mig för att inte stanna hemma igår och tog med mig Elinor till huset brevid. Trodde de skulle va mycket folk eftersom en i min klass hyrt lokalen, men icke. Men de funkade väl allt, tänkte även att vi skulle ha nära hem ju, men de blev såklart till att åka in till stan och entra O´learys. De andra gick dock till Plaza men vi träffade Malin på Olles och dansade och hade kul. Efter ett tag masade vi oss till Plaza och gjorde samma sak där. När de stängde blev de raka vägen hem för idag finns de ingen tid till att vara trött! Men de är jag ändå för jag kunde inte somna :( sover så sjukt dåligt på nätterna och är trött hela tiden..


Snygga bartenders =)

hej hej..




back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0