snart jul ju!!!

Go förmiddag! Har inlett dagen med att städa i köket eftersom de va min städvecka, såg för jävligt ut där ute, riktigt snuskigt. Till sommarn är de ja som flyttar in till stan iallafall, börjar tröttna på folk som inte kan plocka undan efter sig.. Innan tog jag även tag i mitt diskberg som infunnit sig i min lägenhet och efter damsög jag här o plocka iordning. Duktiga lilla jag, de var faktiskt de enda planerna jag hade för dagen. Fast nu återstår ju den stående punkten, plugg.

Gymmet bör väl besökas med, men jag känner mig rätt mör i benen från igår så vi får väl se.

Emma gjorde mig föresten riktigt stressad igår genom att tala om hur de kommande veckorna innan jul ser ut! Eller de kommande helgerna rättare sagt..

Nästa helg: husfest i 15
helg 2: Julbord/julfest med alla Turare och sedan Pre-skiweek på Marité
helg 3: ABCfest i ABClokalen, utklädnad till något på de bokstäverna
helg 4: Försäsong i Åre
helg 5: Alla åker hem över jul!!!!
helg 6: Julafton

Fattar ni va snart de är????Pluset är väl att de verkligen händer något kul varje helg, men allvarligt, de va ju agusti nyss!! Galet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0