storhandel igen

Hellu! Skickade precis in CV och personligt brev till ett "jobb" som idrottsledare för små barn på helgerna här i ÖStersund som Hanna tipsade mig om i lördags. Hon jobbar där nu men hon ska flytta så hon skulle rekomendera mig och jag hoppas verkligen att jag får de, skulle vara jätteroligt =)

Annars idag så gick jag och Elinor till skolan till 10 och sen satt jag i bibblan och skrev på tentan tills klockan halv 3. Good girl. Men inte fan är den bra för de.. Måste slipa lite på den imorn, skulle behöva göra mer än bara slipa men de får va sådär, orkar inte mera.. Tog bussen till Willys och handlade för 300 kr, tänkte skriva upp allt igen bara för ja tycker de är så kul när andra skriver upp va de har handlat :p

Ruccolasallad
Äpplen
Vitlök
Potatis
Kiwi i korg
Juice
Ost
Bregott extrasallt
yougurth
Fil
Mjölk
Matlagningsgrädde
Minipizza
Julvört
Pepparkakor
Kryddmix
Jasminris
Nudlar
Jordgubbar
Popcorn

Jepp de va de. Hade inte pengar att handla förens onsdag egentligen men all frukost va slut så de va lika bra o ta allt med en gång. Dessutom får jag mer tid till att tvätta och städa imorn då... Kul.

Kommentarer
Postat av: Emma

julvört? vad är det för spännande sak?

2009-11-24 @ 15:53:12
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0