surprise

Ja älskar spontanitet! Jag & Carro gick till Ica innan för ja skulle ha mjölk, på affären fick ja en snillerblixt och kom på att vi skulle göra tårta o gå o överaska Emma med. Sagt och gjort, 45 min senare hade vi slängt ihop en fin liten tårta som vi for in till stan med. Hon blev glad o vi avnjöt den samtidigt som vi kollade skidfilm. Kul att man slipper tvinga sina vänner att kolla på den typen av filmer här ;)

 

Har utlovat bilder på vårt kök så jag töntade runt o tog lite bilder förut när ja lagade matlåda. Imorn ska vi nämligen vara kvar efter föreläsningen och plugga lite, därav matlådan.


Min sida av köket, den skitiga sidan.. Lägg märke till att ja och Malin städade idag.

den nästan identiska andra sidan av köket!

många kylar o frysar behövs.

Min del i kylskåpet.. lite mjölk, ost, smör, fil, brie, creme fraish, falukorv aa sånt.

Jaa roligare än så blir de inte. Thats my kitchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0