the ugly truth..

Har precis ätit megagott käk och ska strax fortsätta kolla på en film ja började se igår. The ugly truth, en förutsägbar amerikansk honkommerfåhanmanintetror-film vilket är precis vad jag vill kolla på jus nu. Ibland är livet bra fint och man kan må bra av så små saker.


När jag sett klart ska jag nog ta en tupplur eftersom jag inte sovit på hela natten typ! Dumma katten jamade, grävde i bajslådan, krafsade på garderoben, knallade omkring i min säng och var allmänt väldigt högljudd.. Kommer ha påsar ner till knäna under ögonen innan söndag..Till sist vid halv 6 imorse parkerade hon på min kudde så jag fick sova utan och där somnade hon äntligen. Kul..

Sen blire dusch och iordningfix för en night out. Blir ett gäng hos Maria först, sedan soppan och sist men inte minst Plaza. För denna gång ska ja hem efter Plaza för vi börjar 10.15 imorn och jag behöver sova då.. Men vi får väl se ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0