Toppendag!

Varför vill inte katten sova när jag vill sova??

Har iallafall precis kommit hem från en mysig kväll på Paus, ett nattöppet kafé här i stan. Trodde aldrig jag skulle orka åka in till stan igen efter att ja kom hem från Vemdalen, men efter en varm dusch och lite god mat så funkade det galant!

Var ett bra slut på en kanonbra dag som började tidigt imorse med att jag nästan missade bussen, lång historia, men ja och Carro måste ialalfall lära oss att kolla på rätt dag på tidtabellen, inte första gången detta händer.. Efter 2 timmars bussresa kom vi iallafall fram och de va massor av snö!! Hur fint som helst =) Känndes precis som alltid att stå på skidorna fast man alltid är rädd att man inte ska kunna åka första gången på sösongen. Lite isigt och få backar öppna, men vad ska man räkna med när man åker skidor i början av november?? Efter 3 åk åkte Petra in och satte sig i värmestugan och där satt hon haha. De kommer bli ett stående skämt ett bra tag framöver iallafall de är ett som är säkert :p

Backarna stängde vid 3 och trots dåligt väder och isen så åkte jag och Emma typ konstant från de att vi kom! Kul kul kul!!Fast jag gillar att åka med skidåkare bättre än brädåkare... ;) Bussen hem gick inte förens 18.10 så vi satte oss i "pianobaren" och chillade ett bra tag, men de va minsann trevligt de med så vi överlevde att vänta.



Nu ska jag sova och jag hoppas Julia samtycker! Tack och lov att Caro kommer hem imorn så jag får sova själv igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0