10 timmar senare...

Home fukkin sweet home!!! Nu ska ja inte resa långt på länge.

Här hemma var allt sig likt och Nathalie har tagit hand om mina blommor så de är finare än aldrig förr :) Sitter här och planerar inför min storhandling som ska ske imorn förmiddag. Willys eller Ica Maxi? Vart har dom bäst erbjudanden denna vecka? Lutar just nu mot Maxi faktiskt, får se, listan är lång iallafall.

Kl 13.15 har ja seminarium och vid 5 tror jag de va så är de bowling med alla TURare! Sen ska vi till Emma och sedan vidare till soppan, detta har dom planerat åt mig medans ja vart borta :p Kommer bli stressigt känner jag så jag ska gå o lägga mig snart, är alldeles slö så ja lär nog somna snabbt. Malin kom även in med en lapp när jag var i köket där de stod att de är dags för korridorsfest på lördag igen, ku kul och sedan är de maskerad på Olles, ännu mer kul kul! Men vad ska ja klä ut mig till? :O De måste jag också fixa imorn eller på fredag möjligen..Men de kommer nog bli en kul helg, har alltid haft kul på studentkvällarna hitills =) 




Kommentarer
Postat av: Louise

Hehe, du kanske kan få låna pumpadräkten? ;)

2009-10-28 @ 21:39:33
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0