Borde masa mig till gymmet istället....

FETT minus åt mig den här veckan, har bara varit på gymmet en gång och tänker inte gå dit idag heller.. Vi bestämde igår allihop att vi skulle dit kl 8 ikväll, men ja sover nog då :p

Hade Nathalie här på lite skvaller innan också och jag tror inte de andra är vidare sugna heller, haha. Malin försvann nämligen när vi kom till Olles igår och de visade sig att hon vart på toaletten hela kvällen och gjort nummero 3...haha.. Elinor var också där ett par gånger så jag tror inte dom mår så gott idag. hehe. De är hårt att festa i vår korridor ;)

Men nu ska jag nog sova, måste orka kolla Playa del sol ikväll! Nog för att de är riktigt urspårat denna säsong, men de går inte bara o svika..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0