broken

Kom precis upp från nedervåningen där ja o byggerik va hos byggludde va o kolla på typ boxning eller vare nu va. haha. Tur att vi hamande där för annars hade min kväll slutat som en katastrof... :(

 Inte riktigt egentligen och man får skylla sig själv för sina känslor och handlingar, men faaaan också va jobbigt de blev allting... För man kan faktiskt inte styra sina känslor, tyvärr.. Men allting är verkligen som en enda röra, nu bara ordbajsar jag men de har jag rätt till med tanke på dygnets tid och bakgrunden till kvällen. Skulle kunna skriva exakt va de är om men ingen skulle beripa eftersom ni inte bor här och iomed de tror ja inte en käft bryr sig.. Men när både vänner och en kille är inblandad är de absolut inte roligt..  Jag är inte arg på någon, bara på mig själv och vill bara veta hur allt ligger till så jag slipper gå o undra och hoppas dag in och dag ut. Kommer aldrig att kunna somna!

 Vill ha mina pärlor här att prata med, ni får mig alltid på bättre humör när ni står ut o lyssna på mitt skitsnack! Mailet kommer bli långt denna gång om vi inte hörs innan brudar, varnrnar redan nu! ÅÅÅÅÅÅHHHH......

Men som sagt, resten av kvällen har vart kanon, 9/10 toasts. Skriver imorn. Baj

Kommentarer
Postat av: Maud

Hör av dig om du vill prata gumsi! Klart man lyssnar, och det är väl inte skitsnack denna gång? inte om du är ledsen! :O "du är inte dum eller dålig någonstans älskade barn!"

2009-10-09 @ 12:07:32
URL: http://somaelfa.blogg.se/
Postat av: Lois

Idag var jag hos uniflex och jag gick vidare så ja ska på intervju på transcom :)

2009-10-09 @ 13:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0