Bulle?


Hej friends
! De blev minsann ett besök på Olles ikväll och Johan o Bojan hade bokat bord så vi fick minsann plats, att Sverige förlorade kan vi ju försöka bortse ifrån, annars va de trevligt! Blev en lugn kväll som avlutades på Mcd med våran kära skånska, haha alltid lika roligt = ) Att de va massa fulla fjortisar där kan vi också bortse ifrån, de gäller och sudda ut de dåliga i samanhanget så blir de ju bra, ellerhur? (Djup jag va för en gång skulle nu då) 00.40 tog jag och Carro nattbussen hem för första gången, brukar bli BULLE vanligtvis och de blir de i fortsättningen med för vi åkte runt i typ en halvtimma...

Anledningen till att jag betonade bulle var att ja trodde de va buss som va bulle haha, mer rimligt ju.. Men nu har ja lärt mig nåt nytt! För er som är lika efterblivna som ja så är bulle taxi dåraaaa. Men nu ska ja borsta bissarna och lägga mig i min sköna säng och sooova! Skönt att va hemma i tid iallafall. Imorn ska jag läsa kapitel 2! Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Andrea

Tur att man inte är så insatt i fotboll. Annars skulle jag inte ha haft en bra kväll ikväll :)



Precis som många av mina bekanta, haha... förstår inte hur en sport kan stiga en åt huvudet så illa att hela helgen/veckan blev förstörd tack vare detta. haha, illa...

2009-10-11 @ 02:14:17
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0