humörssvängningar?

Jag var så glad för en stund förut när jag hittat jackan, sen blev jag så irriterad att ja inte viste vart ja skulle ta vägen!!! När jag är irriterad blir jag ännu mer irriterad på en av mina grannar som jag stör mig nåt ohyggligt på och som är i köket JÄMT och som käkar en hel falukorv på 2 måltider och de är de enda han äter!!!!

Meen nu är jag på bra humör igen, Carro kom nämligen hit med sin katt och överaskade haha. Jag ska vara kattvakt åt lilla Julia i november så hon fick kolla läget lite och ja tror allt att hon trivdes! :p Nu ska jag kolla på One tree hill på en sida som Mattias tipsade om eftersom ja inte kan ladda ner mer..


Någras småsaker man inser när man flyttat från Kristinehamn:
Ingen pizzeria slår Charlies!!
Man behöver aldrig ta bussen, för allt är så nära och de borde uppskattas mer.
Det finns bara ett uteställe folk går till, man slipper alltså fundera på vart alla andra går.
Ica Maxi Kristinehamn är en jävligt billig och bra affär.
Det går inte att shoppa lika mycket eftersom de int finns några bra affärer att handla i.. Man spar alltså pengar.

Och, Picasso valde trots allt Kristinehamn



Att Östersund väger upp detta ganska lätt skulle ja ju kunna lämna osagt, men då tror nu väl att jag är dum i huvudet så jag väljer att nämna de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0