hemmamys

Puh! Nu har jag ätit god fredagsmiddag här i min ensamhet. Har fått 3 olika alternativ på fredagsaktiviteter men jag kände att jag bara ville vara hemma ikväll, är så galet trött o sliten. Var o köpte godis innan, får lov att bli min godisdag för denna vecka fast ja inte är direkt sugen..

Imorn äre lördag och de är min och Elinors städvecka så vi tänkte ta tag i de imorn, ska även städa i mitt rum för de ser för jävligt ut här inne.. Så de är inget att se fram emot direkt. Men på kvällen blire Olles med lite korridorare o skånskan, så de ska bli kul! Har egentligen inte råd med utgång en gång till, men här är de ju iallafall gratisinträde överallt till skillnad från Krhamn....

Annars har jag väl inte så mycket på hjärtat mera. Funäsdalen öppnar en lift imorn och de skulle va grymt o åka dit! Inviga jackan o allting. Hoppas vi kan göra de snart, så synd att ingen av mina vänner ha bil, underlättar ju en del.


Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, det är så jäkla skönt! :D Vi kan få betygen IG, G eller VG.

2009-10-16 @ 23:48:12
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0