en riktigt rolig lördagkväll i Östersund.

Hej o hå! Då ligger jag här som en zombie igen och ska försöka mig på o skriva lite innan jag går o kikar vad som finnas kan i kylen..

Gårdagen var riktigt nice! Vid 8snåret samlades vi i köket jag, Nathalie, Elinor och Malin. Strax efter kom även Emma innefrån stan. Vi pratade och drack och hade trevligt och vips så var klockan 10 o då kom Carro och lite efter de kom taxin och körde oss till O'learys. Var studentyrakväll så de va inga problem att komma in, men Elinor fastnade med skon i trappan och blev kallad askungen av vakten och mig resten av kvällen. haha.. De va kul..

Väl inne va de mycket folk och vi dansade och hade trevligt :) Vissa kanske för trevligt.. hah.. När de stängde va de veeerkligen sådär så att man inte ville att de skulle stänga, men dessvärre brydde sig ju inte dom som jobbade om de så de va bara att knalla till garderoben.. När vi hämtat våra jackor styrde vi kosan mot Subway för Kalle-Fille va hungrig haha! Så himla kul de där med kalle-fille, för vi träffade ju dom en gång när vi nyss flyttat hit o då började jag kalla han för de eftersom han ser ut som prinsen, o nu kallar alla honom för de! Ja vet inte ens vad han heter, för han är Kalle-fille bara! Kul story... Han är alltid hungrig iallafall, får ingen mat på slottet =( Men omogna som killar är också så började dom mucka och vi blev kvar ett jäkla tag där nere på stan.. Tillslut nådde vi Campusvägen och vår destionation Robin. Och tjaaa väl där somnade den ena efter den andra och tillslut var de bara jag, Carro & Robin som va vakna. Satt o kollade på Sunes sommar o lite andra roliga klipp som ledde till ett o annat övertrött skratt. Vid 6snåret väckte vi Ludde och for hem till vår ö. En liten nattmacka fick de bli och sen har jag sovit ett par timmar.

Nu är ja trött och sugen på en pizza från Spader dam.. Men där fick ni min afton i detalj iallfall. Gjorde även nåt dumt som nog fick en hel klass att hata mig ungefär, men att de går inte att ta tillbaks så de är onödigt att tänka på...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0