aningen stressad dag! Men ja är så glaaaa

Går inte att beskriva hur skönt de känns att tentan är över!!!! Jag är inte ofta nervös inför ett prov då jag aldrig ställt ett enda krav på mig själv och aldrig pluggat vidare intensivt, undantag natur & frilufsliv B kursen, men idag var jag riktigt pirrig!

Var ju på stan hela förmiddagen med Nathalie, kollade kläder först o ja fick med mig ett par löptights för 100kr, riktigt kap! Sen vare kräftjakt vilket slutade med bilfärd till Ica Maxi och efter de fick jag kasta i mig en hamburgare från Mcd och sedan åka med bussen till de stället tentan ägde rum. Fick sitta o vänta i en timma men tillslut var de dags och ska ja vara helt ärlig så gick de helt okej! Lär bli ett godkänt iallafall, tänk om de inte blir de nu när ja är så självgod... Aja de känndes bra iallafall, hade någorlunda grepp om alla frågor =)

När ja kom in slängde ja in en pizza i micron för ja va hungrig som en varg! Satt för övrigt bara 1.40 av 5 timmar, skulle kunna skrivit mer tror ja, men ja ville bara där ifrån.. Nu laddar jag för ikväll med lite good music!

Föresten fungerar min kamera igen, va de laddningsbarabatterien som inte ville ge med sig :) De går braaaa nu.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0