tummen upp för korridorskalas

Tog mig tills nu att få behålla mat och dryck.. Har spenderat dagen i sängen och lär ligga här tills ja ska göra mig iordning.. Är inte ett dugg sugen på sittning, nån som vill gå istället för mig?

Gårdagen blev hejdundrandes kul och livad! haha. Så nu känner man korridorarna lite bättre iallafall, trevligt gäng. Ska se till o dra ihop nåt en gång i månaden kom vi fram till, blir nog bra de. Bar iallafall av till Plaza och ja behövde inte visa leg moahaha. Sen fortsatte kvällen där och de va mycket större än va ja minns de, 3 dansgolv, va bara på 1 sist.. Tänka sig..


Blev inte så mycket fotograferande men här är Malin, Nathalie och Elinor inne hos Nathalie. Va lite kaos ett tag där innan vi skulle vidare.. haha

bläää ja orkar inte med sittning.. Vill ligga hemma o kolla på Entourage hela kvällen.. Vore nåt de. De va nån godhjärtad själ som hade städat i köket iallafall, såg för jävligt ut! Skönt o slippa. Men nu ska ja inte uppehålla er längre. Ska gå o ta mig nåt gott o äta, måste äta igen de ja missat ;)

Kommentarer
Postat av: maud

ja det var ju kul;P

2009-10-03 @ 17:05:18
URL: http://somaelfa.blogg.se/
Postat av: limp

men kom igen! tagga!! =D

2009-10-03 @ 17:18:59
Postat av: Anonym

Aa det är det fasen:( Inte lika kul med promenader själv..:P

2009-10-03 @ 21:21:42
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0