friday

Kvällen igår var kanonkul! Vann på min bana på bowlingen, sen blev de hamburgare på Max och iordningfixande hos Emma, eller vi gjorde vid oss som hon säger hahaha. Emmas dialekt och uttryck ger en ganska många skratt  per dag! Vid 9 knalla vi till Oscar's där de va rätt klent med folk för första gången, men de va kul ändå! Nån odefinierad tid gick vi till Plaza och dansade natten lång. Riktigt skoj trots att de inte var många kända ansikten ute. Träffade våra kära internationella kompisar med, franska Clement och australiensaren Angus, hahaha hamburgerangus.. Angus har 6000 får på hans farm i Aus och vi ska få komma och hälsa på! hahah

Trots att jag hade förbjudit mig själv att gå på efterfest blev det givetvis sådan hemma hos Emma iallafall med Carro, Angus och Clement. Jag ska ha svenskakurs med Clement och så ska han lära mig franska bestämde vi :D haha good luck till mig.. Vid 5snåret kom jag hem och gjorde lite nudlar och somnade sedan som en prinsessa. Sov till och från till halv 11 och vid halv 1 gick jag och Elinor in till stan då det var dags för föreläsning för min del.. Sista innan tentan och måndag tisdag ska de råpluggas i min lägenhet, thats for sure!! Efter skolan gick jag till banken för att spärra mitt kort eftersom ja trodde jag hade tappat bort min plånbok hehe.. Igen.. Men när jag spärrat de fick ja ett sms från Emma där de stod att den var hos henne, så nu har jag ett spärrat kort i min plånbok, men fuck va skönt att den inte va borta!!! Ska sluta ta med den ut..

Hann med att kolla när Carro klippte lugg och köpa en peruk tills imorn innan vi for hem igen och nu har jag ätit riktigt gott käk och ska nog snart sova för jag är väldans trött o sliten! Funderade på om ja skulle hänga på Malin ut, men slog bort tanken snabbt.

Trevlig helg gott folk!

Kommentarer
Postat av: Lois

du och din plånbok! du får ha nån sån här turistmagväska eller den kommer du väl tappa ;)

2009-10-31 @ 08:51:24
Postat av: limpan

hahahahah håller med föregående talare! på med magväskan nuuuu!! :)

2009-10-31 @ 09:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0