nu är vi inte längre nollor!

Jahapp nu ligger jag här igen i min säng o orkar inte göra så pass mycket mer än så.. Hade planerat redan igår att jag ska ha hemmamyshelg nästa helg, men då talade Carro om att hennes kompis från Stockholm kommer hit så vi måste ut då med.. Kommer antagligen ha en annan inställning då, långt kvar tills dess. Men efter igår känns inget kul, vet inte va de var med mig, var visserligen inte på topp direkt när vi kom till Emma vid 6, men de brukar ju oftast ändras. Men men, de va riktigt jäkla god buffé iallafall! Välkommsdrinken däremot var sådär, superstark chilli.


Lisa lämnar över årets nolla hjälm till Olle som definitvt förtjänade den =)

Karin får äran att bära den extremt snygga västen som symboliserar typ årets Turnolla? nåt sånt!


Carro, Petra och Tina =)

Verkar som om man bara får lov att ha en kul kväll på en helg, för så har de varit alla helger nu! Men men, så illa var de inte, men jag hoppade helt otroligt nog över efterfesten iallafall, de är iiiinte likt mig. Skönt att komma i säng i någorlunda tid iallafall.

Meningen var att jag, Emma, Mats och Petra skulle till Åre idag också. Är höstmarknad där med halva priset på förra årets skidgrejer. Grejen va att vi skulle åka kl 08 och när mitt alarm plingade imorse orkade jag verkligen inte gå upp och med Emmas skick igår tippade jag på att de inte heller skulle gå upp, och jag hade minsann rätt :p Får åka dit nån annan dag o kolla läget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0