norrfällsviken

Hej mina kära vänner! Jag lever, men de är knappt, sitter i en SVINkall stuga mitt ute i ingenstans! Hahah. Norrfällsviken heter de och ligger ungefär 8 mil norr om Härnösand, blir att spendera natten här med Carro, Emma och Petra. Sitter o myser under varsitt täcke och de andra kollar på Greys anatomy eller va de nu heter. De enda som saknas är GODIS!!!! Vi har ett sjukt sötsug och ingen har nåt kul med sig!!! Dör snart! Finns knappast nån affär i närheten och jag tycker att de är ett riktigt skräckfilmsställe. När vi va nere vid vattnet va de verkligen som om vi skulle vara med i en riktig skräckis, halt öde, en liten, liten kyrka, såna där krokar att hänga upp fisk på, jaaa allt stämde :p De andra uppskattade dock inte mina spekulationer..



orkar inte lägga in mer bilder, tar massor av tid! Blir imorn när ja kommer hem istället =)

Dagen har faktiskt varit roligare och mer intressant än räknat. Bussen styrdes först mot Sundsvall och Scandic hotell. Där fick vi sitta och lyssna på chefen där som pratade om deras kedja osv. Sen fick vi god buffé och Scandicgodis. Sen åkte vi vidare till Birsta, fick gå backstage på IKEA där vi hamnade i ett konferensrum och fick lyssna på en dam som pratade shoppingturism och lite sånt. Till vår stora glädje hann vi även klämma in 45 min shopping, haha, rusade in på IKEA och köpte vinglas, en papperskorg och 2 kuddfodral! Kosan styrdes nu mot Härnösand där vi åkte upp i en skidbacke och kollade utsikt. Nästa stopp, Högakustenbron som va rätt maffig och vägen därifrån och hit va väldigt fin! Små sjöar och dalar =)

Väl här blev de spagetthi o findus köttfärssås och nu vill vi som sagt ha nåt gott..... Hoppas vi överlever natten i kylan! Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0