du kan få mig hur lätt som helst

Har sovit på föregående inlägg ett par timmar nu och har väl lugnat ner mig litegrand.. Och nog om de nu.

Vakande upp i vår lilla stuga i Norrfällsviken kl 07.15 igårmorse och halv 9 rullade bussen mot Mannaminne. Där lyssnade vi på konstnären Anders Åberg, åt lunch och fick en rundtur bland annat. Hade nog vart roligare om ja inte vart så trött, sov sjukt dåligt under natten, men de va lite kul att se. På tal om natten hände de roligaste ja vart med om i mitt liv typ hahaha. Emma sov i våningsängen ovanför mig, eftersom ja inte hade somnat vid halv 4 så blev jag vittne till när hon skulle ta sig ner från sägen och ramlade rakt ner i golvet HAHAH. De dånade till i hela stugan o ja trodde ju hon skulle på toa eller nåt, men sen säger hon: ne nu provar vi igen och klättrar tillbaks upp. Ja började asgarva o Carro och Emma med, så ja antog ju att hon va vaken men sa inget mer. På morgonen minns hon ingenting och ramlade alltså ner från sängen i sömnen hahahaha. Hon va lite öm i höften dagen efter haha..


Efter Mannaminne åkte vi vidare mor Skuleberget där de va riktigt tråkigt och alla ville bara hem.. Efter 3 timars bussresa rullade vi äntligen in på skolgården igen och så blev de första bästa buss mot Frösön. Rusade runt här som en dåre för att göra mig iordning för kvällen. Hade en timma på mig att laga mat, äta, välja kläder o göra mig iordning. Va så stressad så jag tog tag i en ungsform som kom direkt från ugnen, iiinte kul.. När ja är klar får ja sms från Carro där de står att hon inte är klar så vi fick lov at ta en senare buss.. Gick över till henne och började kalasa och sen fortsatte vi mot Emma i stan och sedan till soppan på Oscar´s. Riktigt trevligt där =) Men vid 11 bar det av mot Plaza. Jag charmade vakten och vi kom in trots 20årsgräns haha.. Väl där var det roligt och lagom mycket folk. När de stängde och vi skulle hem blev de taxi som vi slapp betala då Ludde va skyldig mig en tur så de va skönt o slippa. Följde som ja innan skrivit med till han och deras vardagsrum va huuur fräsht som helst i jämförelse med vårat! Ja valde verkligen fel.. Aja trevligt var de iallafall och skönt o ha nära hem hehe. har inte blivit många timmars sömn nu dessvärre och tröttheten lär väl slå till snart, men ikväll ska ja bara vara hemma o mysa så de är ju lugnt. Ska bli så sköööönt!

Men nu ska ja snart följa med Carro till Torvalla o köpa soffa tydligen. Hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0