en helt vanlig måndagskväll

Jag älskar att bo i korridor! Man behöver minsann aldrig vara ensam och sällskapssjuk som jag blir ibland passar det perfekt, samtidigt är jag sån som gärna är själv då och då och om så är det bara att hålla sig inne. Malin och Nathalie gick precis härifrån efter lite girltalk, meningen var att Malin skulle göra mig sällskap att kolla på en läskig film som ja inte vågar se själv, men de får bli en annan gång. Vågar ju seriöst knappt kolla nyheterna själv haha!

Men nu ska jag gå och lägga mig strax för imorn ska ja minsann till skolan för första gången på mer än en vecka. Motiv & beslutsprocesser står på schemat 10.15-13.00. Kan nog bli intressant =) Resten av veckan blir det turisttyper på torsdag och efterfrågan och marknader på fredag. Är jag riktigt duktig så läser jag kap 4 innan ja somnar så att jag är förberedd tills imorn, men vi får väl se hur de blir med de! Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0