happy halloween

YO! Idag ska jag minsann göra lite nytta, plocka upp grejerna ur min resväska, städa och plugga var de tänkt. Fullt möjligt att jag klämmer in ett gymbesök också, ett välbehövligt sådant!

Ser ut som ett vrak eftersom jag inte har duschat på länge så inne ska ja hålla mig.. Tills ikväll givetvis, för då blire ju halloweenfirande =) Har bestämt mig för att stanna i korridoren och preparta, Petra hade fixat med massa dekorationer o allting men de skulle komma så mycket folk på så liten plats att jag hellre stannar här. Vi brukar ju ha minst sagt kul så de blir nog kanon! Men innan tror jag att jag, Emma, Carro och Mats skulle göra tacos att fylla magen med innan allt annat buseri. Narre. Men nu ska ja ta tag i mitt stök, hej hopp!




Även om Halloween 2007 är extremt svårslaget så får man väl hoppas på en nästa lika kul kväll ikväll ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0