här sitter jag på mitt lilla golv

Hallå i stugan! Gissa när ja somnade igår? kl 7 haha.. Sen vaknade jag 8 imorse, mina sovvanor är inte perfekta..

Nu har jag iallafall parkerat mig på golvet, de är min favoritplats att plugga på av någon konstig anledning. Har
förberett mig inför föreläsningen som börjar kl 13.15, hur proffsigt lät inte de då?! Men de är faktiskt skönt att ha lite koll på vad hon kommer prata om, slipper man anteckan lika mycket! Efterfrågan och marknader är de iallafall som gäller idag.

Men nu ska ja bara skriva klart de sista och sedan gå o värma på lite köttfärssås. Får inte glömma att ja måste cykla till skolan idag också hehe... Har inte råd att varken köpa nytt busskort eller handla mat innan fredag när pengarna kommer.. Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0