hemma i värmland på visit

Nu kan jag äntligen avslöja att jag är hemma i Kristinehamn på besök! Har hållt detta hemligt för 2 små människor i mer än en månad nu, men i torsdags gick jag helt oanmält och plingade på hemma hos Emma och jag trodde jag skulle dö av glädje! Haha och hon blev aningen superchockad och jag ångrar att ja inte stått där med en filmkamera! Efter lite häng hos henne känndes de som om ja inte varit borta en seekund och att ja kommer vara kvar här för alltid igen.

Igårkväll hade vi lyckas få hem Anna till Emma där hon trodde att bara Emma var, men ack så fel hon hade. Där skulle vi ännu mer gärna haft en filmkamera för hon har en tendens att verkligen flippa när de händer nåt oväntat hahaha. Så otroligt kul att träffa dom igen och ja vill packa ner er i min väska och ta med er till Norrland på onsdag!! Förutom att jag träffade dessa älskade pinglor lyckades jag även springa in i Amanda och Kristin och lite senare även Louise, Kristinehamn är allt bra litet ändå! Var givetvis trevligt att träffa familjen igen får jag väl tillägga eftersom en fjant i familjen antsgligen kommer läsa..


Igår hann jag även med att klippa mig på den billiga droppinfrisören här vilket verkligen var välbehövligt! En pizza från Charlies slank även ner igårkväll för de är något jag verkligen saknat! Dom kan sin sak dom.

Kan för övrigt bara lägga till att ja va sjukt nära på att missa tåget i torsdags, haha, det gick kl 06.00 och jag tänkte att 45 min borde räcka att gå de ca 3 km till stationen. Efter ett tag började jag märka att ja absolut inte skulle hinna om ja gick i  de tempot ja höll, så jag fick börja springa, snabbare och snabbare med världens fetaste packaning. Ja sprang seriöst nästan så att jag hostade blod, de va typ de värsta ja gjort i mitt liv! Och de måste sett himla kul ut för den delen. haha.. 05.58 satt jag på tåget, högröd i ansiktet, svettig som en kossa och anfådd som efter ett maratonlopp. Folk tittade snett. De va inte kul.

Ne nu har de här gått o blivit världens längsta inlägg så ja säger tack & hej där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0