i väntan

Typiskt att man ska få ont i magen en afton som denna.. Men ja hänger inte läpp för de inte för snart ska jag bege mig ut mot köket och ha kul kul kul!

Var iväg o tränade förut, var meningen att vi skulle köra spinning med de fanns bara 2 platser kvar så jag var så snäll och lät Malin och Elinor ta dom hehe så jag körde gym, segt. Men nu är de gjort. Ätit har jag gjort med, mannagrynsgröt och dippad gurka. Vilken höjdarmiddag, men ja orkade inte göra nåt annat, har tydligen slut på nudlar tillochmed.. Jao, annars sitter jag här med min perruk på huvudet och de är jättefult, vet inte ens om ja vill ha den, kanske skiter i de, men då kommer Malin bli sur eftersom de bara är vi småbarn som ska klä ut oss..

Va sakta tiden gick helt plötsligt... jag är ju helt klar och har inget att göööra.. Tralalalala...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0