maxiiii

ska snart hoppa in i duschen men jag skriver ett litet inlägg innan. Tog mig en sväng till gymmet och därav behovet av en dusch och de är minst sagt en välbehövlig sådan...

Har varit en hektisk dag, eller ja egentligen inte, men de känns som de. Efter föreläsningen gick ja, C, E och P till banken sen for ja och Carro vidare till Ica Maxi. Inledde besöket med korv i bröd för lite energi under shoppingrundan.haha sen handlade jag massa mat igen, men anledningen till att ja va där va att ja skulle köpa världens godaste allioli som jag såg där i fredags. Letade som en galning runt om i hela affären men fann den aldrig :( så ja blev lite putt.. Vi handlade även frukost och middag till våran studieresa som äger rum på onsdag. mackor, mjukost, spagetthi o färdig köttfärssås. yeah.


Men nu ska jag googla på va man kan göra i Sundsvall, ja och Emmy ska nämligen vara guider på bussen när vi kommer till Sundsvall. Alla har fått varsin sträcka nämligen. Ska bli spännande, bara man slipper prata i mikrofon, ja haaatar o höra sig själv i en sån!! Aja hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0