morning

Sitter här och funderar över varför jag är vaken, klädd och mätt fast klockan bara är 8.45. Men de är bra att inte sova bort hela förmiddagen bara för att man råkar börja sent. Tänkte att jag skulle åka o träna, men de blir så fel i mitt duschschema då.. :p Ska ta tag i att plugga istället, känner mig faktiskt taggad på consumer behavior of tourism. Får tillbaks tentorna idag tror jag och när jag har börjat tänka efter så är jag osäker på om jag lyckades skrapa ihop till ett E.. "/ kommer bli glad om jag får ett Fx, för jag har verkligen ingen lust att göra om en hel tenta plus den nya!! =(

Aja de märks sen. Kul att ni hade så mycket åsikter om mina byxor, vissa roligare än andra haha. Men till till er glädje så ska jag faktiskt lämna tillbaks byxorna och spara på kosingen =) De kommer att svida, men jag kommer nog överleva vintern ändå. Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0