movienight

Käkade precis god middag som jag blev förvånad över mig själv att jag faktiskt lagade! Paprika & vitlöksmarinerad lax med paprika, matlagningsgrädde och pasta till de. Låter väl inte helt fel va? Men de va faktiskt inte så supergott, gillar ju egentligen inte direkt paprika, men laxen blev skitgod :D

Har sen senast hunnit med ett pass på gymmet och en dusch. De va inte mycket på så många timmar, men jag tar allt i min takt.. Kl 20 vankas de filmkväll hos Nathelie och de ska minsann bli trevligt =) Får se vilka som dyker upp och vi får se om jag kommer kunna sova efter att ha sett en skräckfilm! Lite skeptisk till Lohan som huvudrollsinnehavare dock.. hehe. hej hopp


Kommentarer
Postat av: maud

Din gamle getfan

2009-10-14 @ 23:18:49
URL: http://somaelfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0